Re: Zewnetrzny HDD na USB - transfer

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Tue 21 Jun 2005 - 14:18:33 MET DST

KILu w wiadomości <news:d95vc9$m9i$1@inews.gazeta.pl> napisał/a:

> Niekoniecznie. Też zauważyłem spore różnice między różnymi komputerami,
> wiele zależało też od samego urządzenia. W Twoim przypadku ogromny wpływ
> ma też dysk w systemie i stan jego fragmentacji.
>
> k,

Właśnie, nie zauważył, że w laptopie ma sporo wolniejszy dysk (pewnie
5400RPM i znacznie wolniejsze parametry) niż w komputerze desktopie (pewnie
7200RPM), do tego dochodzi jakość płyty głównej w kwestii sprawności obsługi
dysków - a z pustego to i Salomon nie naleje, więc usb 2.0 osiąga tu taką
prędkość, jaką "dostaje" ze źródła - dysku w desktopie, lol.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel