Re: Zasilacz & Allegro - Problem !!!

Autor: Beerman <beerman_at_deleteit.op.pl>
Data: Tue 21 Jun 2005 - 13:14:54 MET DST

beriam napisał(a):
> Witam
>
> Napisalem post tutaj bo jakos nie wiedzialem gdzie go pchnac
>
> Kilka dni temu sprzedalem na allegro zasilacz:
>
> Enermax EG485AX-VHB(W)(SFMA)V1.3 gold za 315 zł
> gwarancja z marca +- (36miesiecy)
>
> U mnie sprawowal sie wysmienicie do samego konca, tzn. do momentu pakowana !
> Dzis kupujacy do mnie dzwoni ze zasilacz nie dziala i chce zwrotu kasy, a ja
> wiem ze zasilacz byl ok. Teraz nie wiem jak sie zachowac,poniewaz kasa poszla
> juz na inny zasilacz ktory jest w podpisie
>
> czy mogl kupujacy cos skopac i jak teraz ustosunkowac sie waszym zdaniem do
> [...]
Powiedz gosciowi, zeby oddeslał ci zasilacz, a ty po ocenieniu jego
stanu przez firmowy serwis enermaxa ;), którego opinię oczywiście mu
przedstawisz, oddasz mu pieniądze. Myślę że po takim postawieniu sprawy
wszystko sie wyjaśni. Jeśli nawet walnie ci negatywem to w odpowiedzi
możesz opisać całą sytuację. Co innego jeśli zawiniła poczta, ale myślę
że go porządnie zapakowałeś:)