Re: problem z usb - pomocy !

Autor: Proximus <proximus84_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Tue 21 Jun 2005 - 10:30:22 MET DST

kuba dziedzina napisał(a):
> Witajcie !
> Chcialbym podlaczyc neostrade, ale mam problemy z wykryciem modemu (pod
> usb).
> - obydwie lampki w modemie sie swieca na zielono, a pomimo to nie dziala.
> Na technicznej powiedzieli ze jak nie mam kontrolera obslugi usb(bo nie mam
> czego takiego w menedz. urzadzen) , to powinienem zainstalowac sterwoniki do
> plyty glownej. Problem w tym, ze nie mam tych sterownikow, bo komp byl
> kupowany na allegro juz kilka lat temu.

To poszukaj sterownikow w internecie. Moze ktos z grupowiczow mial taka
plyte i ci podesle sterowniki na maila, o ile jeszcze takowe posiada.
Jezeli nie znajdziesz sterownikow, to kup karte - kontroler USB z 2
portami (cena ok. 60 zl). I do tej karty podlacz modem ADSL.
Pamietaj tez, ze przy instalacji Neo najpierw instalujesz sterowniki, a
dopiero kiedy pojawi sie odpowiedni komunikat, podlaczasz modem. Nigdy
nie na odwrot, bo mozesz nie miec poprawnie zainstalowanego modemu.
Troche to dziwne, ale taka procedura powered by tp sa...

W Panelu S plyta ma zainstalowany
> sterownik Microsoftu. Natomiast po wielogodzinnych poszukiwaniach w necie
> znalazlem tylko upgrade'y do biosu (pliki bin). Nie znam sie na tym i nie
> wiem czy jak je zainstaluje to cos pomoze ( a ponoc jest z tym troche
> babrania), czy tez nie musze sie uciekac do takich metod.

BIOSu raczej nie aktualizuj, zwlaszcza, ze sie na tym chyba nie znasz. a
pliki *.bin, to wlasnie nowsze lub starsze wersje BIOSu.

Ktora droga isc??
> Blagam pomozcie ! Sam nie dam rady.

Na razie bardziej nie moge pomoc.

> Moja plyta glowna: Atrend ATC-5220 Motherboard, z chipsetem VIA VT82C586B,
> szczegoly na:
> http://www.baber.com/baber/411/atrendatc5220.htm

Po wpisaniu w google.pl takiej frazy:
"VIA VT82C586B drivers" (bez cudzyslowow)
znalazlem m. in. to:
http://www.bios-drivers.com/drivers/139/139038.htm

--
Proximus