Re: kupuje LCD

Autor: ..::Friend::.. <universalny.antyspam_at_wp.pl>
Data: Tue 21 Jun 2005 - 08:40:30 MET DST

> moze ktos mi pomoze w wyborze. Wybieram miedzy LG1715S, Hyundai L72D i
> Iiyama E433S-B. Chetnie dowiem sie jakie sa za i przeciw. Interesuje mnie tez
> kwestia gwarancji, ktory z tych producentow stwarza najmniej problemow ?
> Ogolnie najbardziej zalezy mi na jakosci obrazu i kątach, mniej na szybkosci. Jakosc
> to chyba ze wzgledu na matryce ( S-IPS ) LG ma najlepsza ? Pozostala dwojka ma
> matryce TN

Bardzo dobrze wybrałeś jesli chodzi o typ matrycy - SIPS.
Niestety zaden z tych monitorów nie jest na SIPS tylko wszystkie są na TN.
SIPS ma kąty widzenia 178/178- najlepsze ze wszystkich monitorów LCD, większe niz PVA
ktora na papierze tez ma 178/178.

Na SIPS jest np 19" LG1930B 1600zł i NEC 1970NX 1800zł

iiyama 433 jest z tych 3 najgorsza, ma najstarszą matrycę ktora koszmarnie smuzy nawet
w tekscie, 435 a 433 to dwa całkiem rozne modele więc pisanie "bierz iiyama bo to
iiyama" jest smiechu wartym niepowaznym doradzaniem.

Philips/LG to te same matryce, ja wolał bym philipsa zamiast LG (170B5 z DVI 170S5 bez
DVi 170S6).

GM