Re: problem z ch³odzeniem procesora

Autor: Ireneusz <irek6311wytnij_at_nospam.op.pl>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 23:52:51 MET DST

U¿ytkownik "yAro" <ptica27@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:d973q7$n19$1@news.onet.pl...

> No w³a¶nie jest dodatkowy wentylator zainstalowany pod zasilaczem. Do tego
> jeszcze 2 od strony dysków twardych. Smarowanie na procku sprawdza³em
> wielokrotnie i w³a¶nie nie rozumiê ¿e to wszystko to jeszcze mu ma³o.
> Czy¿by
> tam potrzebna by³a turbina od silnika odrzutowego?
> yAro
>
> Troche to dziwne co piszesz ...
albo te dwa od dyskow maja wieksza wydajnosc niz wyciagajacy ..
powinna byc zachowana rownowaga ... albo
pasta na procku zle rozsmarowana (ma wypelnic pory a nie odizolowac procesor
od radiatora)
ja daje pasty naprawde niewiele a nadmiar zdejmuje z procesora ...
kiepski montaz niweczy wydajnosc systemu chlodzacego ...
a moze dajesz mu dopa³ ... wtedy tylko chlodzenie wodne ..
ja mam Barton 2,6 i idle 42C /stres 54C ustawienia fabryczne
- gdy daje szyne na 200 to juz idle 50C/stres 80C
wiatrak dodatkowy mam tylko jeden -wyciag cieplego za prockiem z regulacja
od 1000 - 4000
w zime turbinke wylanczam w lato idzie na max
Pozdrawiam Ireneusz