SAITEK P2500-kłopoty z instalacją

Autor: Boski <boski79_at_o2.pl>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 22:02:47 MET DST

Hej,
Zakupiłem wasz produkt PAD P2500. Jednak jestem początkującym urzytkownikiem
padów. Mam problem. Otóż mam sterowniki i program Smart Technology Disc
SD3.2. Przeczytałem instrukcję i zaczęłem instalować sterowniki. Wszystko
idzie poprawnie do momentu jak zainstalują się sterowniki a Komputer wykrywa
pada.Następnie jest napisane ,że trzeba troszeczkę poczekać. Oczywiście
komputer myśli przez jakąś chwilę a następnie zatrzymuje się. I tak stoi
bardzo długo (ja czekałem 20minut) i nic. Anukwałem instalację. Sterowniki
dobrze się zainstaowały bo sprawdziłęm we właściwościach kontroleru.
Niestety program się nie zainstlował. Spróbowałem odpalić grę Star
Wars:Republica Commando jednak nic. Pewnie ten program trzeba zainstalować.
Ale jak? A nawet jak zainstaluję to jak zaprogramować aby pograć w nanowsze
gry?

z poważaniem początkujący urzytkownik Saitek P2500