Re: problem z ch³odzeniem procesora

Autor: Ireneusz <irek6311wytnij_at_nospam.op.pl>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 20:18:36 MET DST

U¿ytkownik "yAro" napisa³ w wiadomo¶ci
  Mam Athlonka XP 3200+ i spory z nim problem. Mia³em na niego za³o¿ony
  wentylator Spire IV jednak okaza³ siê za ma³o wydajny.
  Komputer siê co chwilê resetowa³. Teraz od jakiego¶ czasu mam wentylatorek
  firmy ArcticCooling Cooper Silent 2TC który mia³ byæ niby wydajniejszy a
  przy tym tak samo cichy. U¿ywam te¿ pasty tej firmy. Teraz jednak kiedy
siê
 zrobi³o cieplej komputer znowu zacz±³ siê wieszaæ ¿egnaj±c siê
 niebieskimi ekranami z przeró¿nymi komunikatami a SpeedFan pokazuje mi
 temperatury rzêdu 85C przy nieobci±¿onym systemie.
 Co mo¿na z tym zrobiæ? Czy jest mo¿e jaki¶ wentylator, który nie by³ by
zbyt
 g³o¶ny a do tego wystarczaj±co wydajny?

   Dodatkowy wentylator w obudowie ..
 ten z Zasilacza raczej nie wychlodzi wnetrza komputera ..
chlodzenie procesora jest tak wydajne jak
 wlasciwa cyrkulacja powietrza w Obudowie ..

Pozdrawiam Ireneusz