[GLUPIE] Opera 7.54 - jak wlaczyc filtr, zeby nie pokazywal w glownym oknie?

Autor: Paweł Neugebauer <p.neugebauer_at_advanto.pl>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 18:44:06 MET DST

Witam,

Mam moze glupie pytanko ;) Otoz, nie wiem jak wlaczyc filtr wiadomosci, w
ten sposob - zeby od razu sciagal do folderu z filtrem, nie pokazujac tego w
glownym oknie z mailami (tak jak to jest w Outlook Express) - wg. mnie to
jest cala idea filtrowania wiadomosci...

Ustawiam opcje 'nie pokazuj wiadomosci w innych filtrach' - ale program i
tak to wyswietla w glownym katalogu...

Czy ma ktos jakis pomysl?

Z gory dzieki za pomoc!

PN