Problemy z Flash Pen.

Autor: Maru <mgrucio_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 15:46:06 MET DST

Jak często zdarzają się problemy z przenośną pamięcią flash?
Mam Flasha 512 MB niestety nie pamiętam w tym momencie jakiej firmy
i niestety nie można jej "zaufać", często gubi dane i występują błędy
mimo, że widać plik i jego wielkość są problemy z odczytem,
np. często zdjęcia *.jpg są częściowo obcięte.
Ponoć zaraz po zakupie został sformatowany i nie wiem czy to w tym
problem i czy można jakoś temu zaradzić. Próbowałem defragmentacji
i formatowania niestety nic nie pomogło.

Z góry dziękuje za porady, pozdrawiam.