Re: Dziwne resety Presotta, tylko w internecie

Autor: Anka <anna-malikWYTNIJTO_at_wp.pl>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 14:01:37 MET DST

> Sieciówka jest widziana przez system od chwili uruchomienia
> sterowników, czyli praktycznie od chwili włączenia kompa. Jak nie
> wyciągasz kabelka z gniazdka to internet (sieć) jest obecny cały
> czas, nieważne czy grasz czy korzystasz z IE. Ja bym się upierał przy
> jakimś bugu w instalce bądź w już zainstalowanym OS-ie. Może
> przeinstalować całość?

> Jacek

Hm.... o ile sama nie pracuję na internecie, nie wchodzę do IE, to nic się nie
dzieje. System pracuje stabilnie, moge robić wszystko. Ba! Nawet komunikator gg
chodzi jak należy i nie powoduje resetów.
Jedynie ten felerny IE powoduje resety. Teraz pracuję na firefoxie z wyłączonym
agnitum outpostem. Oczywiście SP2 ma swój firewall, który włączyłam.

Dzięki za opinie. Kupuję nowy dysk SATA, pozbywam sie starego ATA (chodzacego na
przejsciówce) więc reinstal systemu będzie koniecznością.

Pozdrawiam
Anna