niestartujacy dysk sata

Autor: tytan15 <tytan15malpa_at_wp.pl>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 13:25:33 MET DST

Witam
Mam maly probelem z nowym dyskiem Samsunga 160Gb. Mam wlaczona opcje
wylaczania dyskow twardych, gdyz mam jeszcze 2 inne (czasem 3) i nie zawsze
sa one uzywane, przewanie kilkanascie mninut dziennie. Problem pojawia sie
kiedy przez dluzszy czas nic nie robie na kompie to wylacza sie takze glowny
dysk systemowy (samsung) i po powrocie przez mnie do pracy dysk ten nie
startuje, pozostaje tylko reset kompa. Czy jest jakas mozliwosc zeby zmusic
go do startu albo ustawic zeby TEN dysk sie nigdy nie wylaczal a pozostale
tak? Jednym z pozostalych dyskow jest WD80Gb i w arciwum znalazlem ze z nim
byly takie problemy jak teraz mam z samsungiem ale u mnie on zawsze
zachowywal sie poprawnie.

Pozdrawiam
ARek