Ściąganie plików przez FTP i dziwny komunikat

Autor: Andrzej <muscle4_at_wp.pl>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 12:08:03 MET DST

Korzystam z kablówki Aster, czasami ściągam coś z TPD. Każdorazowo po
ściagnięciu pliku wyskakuje mi komunikat "nie połączony", a proces ściągania
po osiągnięciu przez plik 100% ładowania rozłącza się, po czym wznawia na
chwilę - tylko po to, by moment po wznowieniu zakończyć ściąganie. Sęk w
tym, że ustawienie ściągania kilku plików w kolejce w jednym okienku kończy
się już po pierwszym pliku rzeczonym komunikatem "nie połączony" - i
wszystko staje.

Czy da się temu jakoś zaradzić? Czy winowajcą jest ustawienie we
właściwościach połączenia opcji "użyj trybu pasywnego"? Ściagałem już kilka
razy pliki z inych serwerów (publicznych) i z kolejką nie było nigdy żadnych
kłopotów.....

Pomoszczi!!!