Karty TV i dzwiek

Autor: Ingarden <lesnikUSUN_at_megapolis.pl>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 11:08:05 MET DST

Dostalem w komplecie z Winfastem (TV 2000XP Expert) czteropinowy przewod,
ktory ma laczyc audio out tunera z karta muzyczna. Czy to mozliwe, zebym
musial laczyc przewodami karty, zeby miec dzwiek przy korzystaniu z karty
TV? Niespecjalnie mi to pasuje, bo moja karta (Audiophile 24/96) nie ma
takiego wejscia i oczywiscie po zobaczeniu komunikatu "mixer not present"
dzwieku nie mam. A podlaczanie przewodu do line in na panelu karty muzycznej
niezbyt mi odpowiada..

--
le