Re: Jaka obudowa z zasilaczem > 400 W ? (MidiTower za 400-600 zł)

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 08:59:21 MET DST

In news:d94rhl$bk2$1@nemesis.news.tpi.pl,
dżej-dżej <no.mail@no.spam.pl> typed:

> Witam
>
> Jaka obudowa z zasilaczem > 400 W ?
> Chodzi mi o MidiTower - najlepiej jakaś trochę lepszej
> firmy (Antec, Chieftec).... Przynajmniej 4 napędy 3.5,
> a najlepiej 6, więc raczej MidiTower

Chieftec to badziew.
Liczy sie tylko Tracer, CoolerMaster, Codegen.

..
.

ROTFL.... Przepraszam, nie moglem sie powstrzymac... :P

A co do samej obudowy - z jakosci wykonania tej BX
powinienes byc zadowolony. Skoro ja wybrales, to znaczy,
ze Ci sie podoba, wiec kwestie gustu tez mamy zalatwiona.

Pozostaje sie tylko upewnic, ze posiada wszelkie potrzebne
ci detale. Mnie na przyklad po czasie brak USB z przodu...

Pozdrawiam,
Vituniu.