Re: Szkodliwosc ekranu?

Autor: <lev_at_k>
Data: Mon 20 Jun 2005 - 02:02:32 MET DST

BAH wrote:

> To raczej dyskusja z cyklu "margaryna czy masło".

Hmm, AFAIK po margarynie się "ślepnie na raty" (stosowanie tanich
katalizatorów w procesie utwardzania tłuszczu - Nikiel niszczacy nerw
wzrokowy zamiast np. Platyny) - miałaby ona być może "reprezentacją" CRT
w tym porównaniu? ;-)

> Od LCD odstrasza mnie rozdzielczość natywna.
> (dla osób z doskonałym wzrokiem nie stanowi to problemu)

Trudno uznać mój wzrok za "doskonały", mimo to przy 1280x1024 na
panelach z okolic 19" pracę odbieram jako raczej komfortową..

> BAH

Pozdrawiam