Błąd 720 w XP

Autor: Maciej Monkiewicz <lachrym_at_o2.pl>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 23:09:10 MET DST

Witam,

mam spory problem z odpaleniem połączenie modemowego na nowym kompie,
włożyłem do niego nowy modem Pentagram hex2 na kości conexanta,
zainstalowałem go pomyślnie i wszystko jest ok do momentu gdy połączeni
zaczyna się uwierzytelniać, wtedy modem się najzwyczajniej rozłącza
wywalając błąd 720, podobną sytaucje miałem ze starszym modemem ess który
zachowywał się podobnie w tym kompie. Dodam, że na tej samej linii
telefonicznej minutę wcześniej bez problemu łączyłem się z laptopa. Gdyby to
był mój komp przeinstalowałbym system i pewnie by pomogło ale niestety to
nei wchodzi w grę. czy może mi ktoś pomóc w tej sytuacji?

Dzięki

     lachrym