Re: Same klopoty :( Teraz divx i nvidia na BXie :/

Autor: PRL <NOSPAM_prlalfa_at_tlen.pl>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 22:24:23 MET DST

Dnia Sun, 19 Jun 2005 17:51:54 +0200, PRL napisał(a):

> WItam
> Musiałem sprzedać kompa z powodów kłopotów finansowych.
> No i przesiadłem się na BX/cel 400 i 256mb.
> Wrzucam XP, SP2 z DX 9, divx z CODEC (potem próbowalem tez z K-LITE
> 2.48) i mam caly czas to samo... na mojej GEFORCE 2 MX 400 64mb
> podczas oglądania obojętnie jakiego filmu mam poprzeczne (z np. lewej
> góry do prawego dołu) pasy.
>
> Próbowałem już wyłączać POSTPROCESSING i SMOOTH PLAYBACK ale to nie
> przynosi efektu.
>
> CO ZROBIĆ???

No i sam sobie pomogłem jak przeczytałem te odpowiedzi ;)
Wystarczyło wyłączyć YU w opcjach DIVX i filmy odrazu chodzą ok.
Mimo wszystko miałem dosyć syfu i wrociłem do mojego ulubionego, z
którego teraz piszę :) Filmy chodza oczywiscie plynnie i od ręki!
Nie mogę uwierzyć ze szybciej mi sie instaluje i konfiguruje Slacka niz
windowsa :))))))