Re: watpliwości ECS 848P-A Deluxe i P4

Autor: Sniady <gregors1974_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 21:24:54 MET DST

Użytkownik "Beerman" <beerman@deleteit.op.pl> napisał w wiadomości
news:d94e1q$pos$1@inews.gazeta.pl...

> ja bym polozyl na jakis czas obudowe na boku i sprawdzil czy problem nadal
> wystepuje

beerman - dzieki ale to już przerabiałem.
W kartonie już swoje przepracowała, w drugiej obudowie też i nadal to samo,
nie wiem czy nie reklamować płyty zobacze jak się będzie zachowywać druga.
Może zimne luty gdzieś w okolicy slotu pamięci albo gdzie indziej i jak
naciąga sie przy montażu radiatora to jest niestyk i świruje.

Może jeszcze jakiś pomysł, najbardziej niepokojace jest jednak wg mnie to
ugięcie pod prockiem na płycie, czy to norma?

dzieki za zainteresowanie
Pozdrawiam
Sniady