Ktora kamera internetowa?

Autor: Piotrek <pj167146_at_USUNMNIEstudents.mimiuw.edu.pl>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 16:04:12 MET DST

Witam,
mam obecnie kamerę Logitech QuickCam Messenger i tak jak pisałem kilka
postów wcześniej mam problem ze sterownikami, które powodują obciążenie
procesu System na poziomie 80% (na PIII 800MHz). Nie pomogła zmiana karty
dźwiękowej, którą podejrzewałem o problemy ani też zapięcie kamery na złączu
USB2.0. Dlatego poszukuję kamerki w znośnej cenie (może być jak ten
Logitech, do 100zł) której sterownik nie powoduje takiego przeciążenia
systemu. Co polecacie?

Piotrek