Re: Problem z VIA i USB 2

Autor: Jolly Roger <NOSPAMmach82_xl_at_wp.plNOSPAM>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 11:18:53 MET DST

Dnia Sun, 19 Jun 2005 01:39:05 +0200, Darrek napisał(a):

> Mógłbyś podesłac link do tego podrecznika ?????
Tak mogę - pudełko w którym dostarczono modem :) Na płytce dołączonej
do neostrady też jest.

> Zastanawiam się czy jest tam cos odnosnie uszkodzonego gniazda USB...
Nie ma. Ale jeżeli aparat cyfrowy (jak wcześniej napisałeś) działał na
tej płycie, to czy aby na pewno porty USB są uszkodzone? A może one są
uszkodzone wybiórczo i działają z różnym sprzętem według własnego
widzimisię? ;) Jeżeli aparat cyfrowy działa, to ja bym nie powiedział
że porty są permanentnie uszkodzone.

> nie
> sądzę - a okazalo sie, ze kontroler nie podawal prawidlowego napiecia - to
> też pewnie tam jest ?
Jest za to o możliwości gryzienia się modemów do neo z niedorobionymi
kontrolerami USB na VIA i oczywiście jest napisane co wtedy zrobić.
Ponieważ jest to problem dosyć często występujący, wiec należało
najpierw zainstalować odpowiednią łatkę z płyty z neo (w postaci Via
Hyperion). Nikt na tej grupie wróżką nie jest i nikt nie wie czy tego
najprostszego sposobu próbowałeś (a często pomaga!).

> pozdrawiam !
pozdr.

GG: 9542153 mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam
[A64 @3800+] [2x256 MB Hynix] [K8NF-9] [Pentagram QVC-100Cu][Nec3520]