Re: zestaw dla znajomej

Autor: visor <visor3_at_wp.pl>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 10:47:02 MET DST

Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac.wytnij@go2.pl> napisał w wiadomości
news:t7zkr36vexdo$.dlg@irish.pl...
~~~~
> Ja sądzę że przydało by ci się więcej staranności przy pisaniu na
> listę. Dlaczego obrażasz czytających tak podłą polszczyzną, w dodatku
> pisaną bez diakrytyków? Na OE bez deklaracji charsetu?

no faskt moze sie nie przyjrzalem zbytnio zanim wyslalem tego post'a :)

>I zadając
> pytanie na które nikt sensownie nie może odpowiedzieć jako że nikt
> nie zna rzeczywistych potrzeb twojej znajomej?

ma samym poczatku pisalem: (komp do wszystkiego: praca, granie) i okreslilem
bariere cenowa, czyli wnioskujac z tego chodzi mi o najlepszy zestaw do tej
granicy cenowej...

> A jesli ci zależało na pochwaleniu się umiejętnością złożenia kompa,
> to tu jest takich wielu i nikomu nie zaimponowałeś. I chwalenie się
> jest NTG.

a czym tu sie chwalic, kompa chociazby poprzez strone komputronika KAZDY
sobie zlozy i do tego nie sa potrzebne zadne studia wyzsze; wiec nie wiem
coz to za wyczyn.....
pozdrawiam

visor