Logitech QuickCam i zuzycie CPU

Autor: Piotrek <pj167146_at_USUNMNIEstudents.mimiuw.edu.pl>
Data: Sun 19 Jun 2005 - 09:53:42 MET DST

Witam,
mam kamerkę Logitech QuickCam Messenger, WinXP Pro SP2 i wszystkie łaty,
sterowniki do kamery w ostatniej wersji.
Gdy uruchamiam cokolwiek co korzysta z kamery (chcoiażby podgląd z poziomu
exploratora windows) to proces System pożera 60-80% mocy mojego CPU.
CPU=PIII 800MHz, płyta Abit BE6, porty USB w wersji 1.1

Czy dołożenie kontrolera USB2.0 na PCI może coś zmienić?
Zauważyłem też że gdy rozmawiam przez Skype i uruchomię Video4Skype to Skype
mi się wysypuje zgłaszając problem z kartą dźwiękową (fakt, sterowniki były
do niej tylko w wersji Win2000) mimo że bez video Skype działa wyśmienicie.
Karta normalnie działa dobrze, ale myślę że obciążenie od procesu System
może powodować awarię sterowników dźwiękówki.

Piotrek