Re: [Acer TM2000] - walka z wiatrakami (coolerami)

Autor: <pe3no_at_NOSPAM.o2.pl>
Data: Sat 18 Jun 2005 - 22:56:42 MET DST

Sniady napisał(a):
> w biosie można zmienić ustawienia wydajności układu chłodzenia

Jeszcze raz przyjrzałem się wnikliwie wszystkim opcjom mojego biosu,
Niczego takiego nie znalazłem
(mam Bios w wersji 1.16).
Czy ustawienia o których mówisz są w biosie mojego modelu
"TravelMate 2000", czy dotyczą może innego modelu?
Jeżeli jest to taki jak mój, to jak dokładnie nazywa się ta opcja?
W którym dokładnie miejscu w biosie się znajduje?
Którą wersję biosu posiadasz?

> bios jak najbardziej upgreduje się, nawet należy to zrobić

Najnowszy, który znalazłem to chyba ten, który właśnie mam wgrany:
http://csd.acer.com.tw/SI/Download2.nsf/0/e700267953d4034b48256f09002dc735?OpenDocument
Widzę wersję 1.16 - strona oficjalna Acera,
a co więcej jest cała masa odnośników do chyba jeszcze starszej versji 1.10

Zgłupiałem kompletnie - czy mam w końcu najnowszą wersję Biosu,
czy mam szukać nowszej? I jak jest z tą opcją "chłodzenie"?

Pozdrawiam~~Piotrek~~pe3no.