Re: Cu czy Al+Cu - radiator

Autor: Borys <borys_xUSUNTOO_at_interia.pl>
Data: Sat 18 Jun 2005 - 20:33:15 MET DST

Dnia Sat, 18 Jun 2005 17:23:55 +0200, "Stanisław C." napisał(a):

> cienko
> ja na swoim dziadoskim chlodzeniu bez chlodniczki typowej, mam 45 w
> stresie po calym dniu grzania wody
> procek to athlon 1700+ @ 1800MHz

U mnie na WC (tym pierwszym ktore sie pojawily na allegro) + chlodnica z
kadeta + 4 wentylatory na niej mam w spoczynku 46st a w stresie czasem i
61st.
Dlatego doszedlem do wniosku ze skoro nie widac roznicy miedzy zwyklym
chlodzeniem to po co zawalac miejsce na biurku.
Jednak wciaz nie mam odpowiedzi na moje pytanie. Ktory z tych dwoch wziac?
Zalezy mi glownie na ciszy i na temperaturze (w stresie) nie wiekszej niz
55 st.

Borys