Re: utrata spójności danych (NTFS)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 18 Jun 2005 - 16:57:28 MET DST

Użytkownik "k. large" <fotokulpaWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:5431.00000a59.42b42e17@newsgate.onet.pl...
> Witam
>
> Przy starcie systemu Win XP - uruchamia się automatycznie CHKDSK,
> który sprawdza spójność danych drugiej partycji dysku (NTFS).
> Niestety dane nie mogą zostać "naprawione" gdyż jest za mało
> miejsca na dysku. Co w takim wypadku mam zrobić ? Po
> uruchomieniu systemu nie mogę dostać się na tą partycję. Jak mam
> odzyskać dane, zależy mi na kilku katalogach z plikami.
>
> Proszę o jakieś wskazówki

Hm. Nie pozostaje Ci nic innego, jak użyć jakiegoś narzędzia
wyciągającego dane z NTFS bez potrzeby uruchamiania systemu. Na
przykład dyskietki DOS-owej z programikiem NTFS Reader for DOS
http://www.ntfs.com , albo dostępnego na tejże stronie NTFS Boot Disk.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/