utrata spójności danych

Autor: eliot k. large <fotokulpa_at_op.pl>
Data: Sat 18 Jun 2005 - 16:18:44 MET DST

Witam

Przy starcie systemu Win XP - uruchamia się automatycznie CHKDSK, który
sprawdza spójność danych drugiej partycji dysku (NTFS). Niestety dane nie
mogą zostać "naprawione" gdyż jest za mało miejsca na dysku. Co w takim
wypadku mam zrobić ? Po uruchomieniu systemu nie mogę dostać się na tą
partycję. Jak mam odzyskać dane, zależy mi na kilku katalogach z plikami.

Proszę o jakieś wskazówki