DVD RAM

Autor: Krzychu <kylo_c4d_at_o2.pl>
Data: Sat 18 Jun 2005 - 13:55:12 MET DST

Witam

Bede bardzo wdzieczny jesli ktos udzieli mi fachowej odpowiedzi na temat
Nagrywania na plyty DVD RAM

posiadam nagrywarke LG 4163B - firmware v104
oraz plytke DVDRAM Verbatim

w sklepie poinformowano mnie ze bez problemu bedzie mozna nagrywac na takowe
plytki jak na zwykla dyskietke
ale niestety po wlozeniu jej do czytnika niewykrywa nosnika.

Wiec sformatowalem plytke w InCD
ale podobno niejest to wymagane :/
tak wiec odinstalowalem ale teraz bez InCD juz kompletnie sie nieda sie
nagrywac np. w Total Comanderze

rozumie ze InCD glownie do nagrywania na DVD-RW sluzy

Czy potrzebuje jakies stery ?
Czy dobrze zrobilem ze sformatowalem plytke w InCD :/ ?

system to XP Sp1

Pozdrawiam