dioda HDD na VK2208A

Autor: LUK0104 <luk_01_04_at_op.pl>
Data: Sat 18 Jun 2005 - 13:00:21 MET DST

mam płytę główną VK2208A firmy SONO i dysk twardy SEAGATE 20GB(ST320410A).
No i więc z tym mam problem majstrowałem trochę z komputerem tzn. rozłożyłem
go na części pierwsze i złożyłem ponownie wszystko DOBRZE podłączyłem i
wyniknął 1 problem dioda nie reaguje na dysk twardy. Świeci się tylko gdy
BIOS się włącza i testuje urządzenia potem się wyłącza i przestaje świecić.
P.S. wześniej wszystko działało OK.

Z góry dziękuje za pomoc.