Re: na co zwrócić uwage przy zakupie monitora LCD

Autor: Stanisław C. <stasiek_at_vp.pl>
Data: Sat 18 Jun 2005 - 12:38:52 MET DST

Beerman wrote:

> ja sobie z takim prolemem poradzilem smarujac w tym miejscu panel smarem
> do nart (takim w plynie z gąbką). potem wypolerowalem irchą i jest ok:)
> nic nie widac:)

powaznie??
a wiesz moze od czego to sie stalo?
jak mylem ekran to zobaczylem takie cos jakby twardego wystajacego, taka
dropbna kropeczka, ktora ciezko bylo zmyc no i wkoncu zdrapalem ja, i
wlasnie taka dziura sie stala
a tobie od czegos takie cos sie zrobilo?
boje sie ze to sie powtorzy i bedzie wiecej takich nie wiem nawet od
czego, i myslalem zeby szybe przykleic do obudowy LCD :)

pozdrawiam
Stach