HP 6L swiruje

Autor: skeil <moj.nick_at_tlen.pl>
Data: Sat 18 Jun 2005 - 12:24:54 MET DST

Witam,

Mam drukarkę HP 6L, zmieniłem w niej separator, rolkę i przeczyściłem
dokładnie. Po złożeniu świruje, wciąga papier (tak ze 2/3 arkusza jak na
zdjęciu: http://www.skeil.prv.pl/hp6l.jpg) i się zatrzymuje. Po wyjęciu
tonera około 1/3 kartki jest całościowo zasypane tonerem na czarno, ale
jeszcze nie wygrzane, bo kartka zatrzymuje się przed grzałką.

Martwi mnie, że nie ma wzorka wydruku próbnego tylko zasypuje równo papier
czarnym. Posprawdzałem kable i połączenia i ciągle to samo. Toner jest na
pewno dobry, bo w innej drukarce bangla. Ponowne naciśnięcie przycisku
powoduje przemieszczenie kartki tak o 4 cm i znów się zatrzymuje. Dioda
sygnalizuje zacięcie papieru.

Może ktoś na jakieś rozwiązanie, przeczytałem manual serwisowy HP, ale
takiego przypadku nie opisują.

Słonecznej soboty życzę grupowiczom
skeil