Jak dorwać sieciowego łobuza?

Autor: Michał T <lotnick[NOłsPAm>
Data: Sat 18 Jun 2005 - 10:33:20 MET DST

Ktoś w udostępnionym przeze mnie folderze jakiś czas temu utworzył plik, w
którym mnie obraził.(mój błąd, że dałem możliwość zapisu)
Niestety nie miałem niczego takiego jak NETWATCHER, wiec nie przychodzi mi
do głowy jak sprawdzic kto utworzyl ten plik.
Admin twierdzi, że ma logi jdynie dotyczące ruchu zewnętrznego i nie ma
możliwościpodac mi takiej informacji, zasugerowałem żeby dał znać jakie były
kompy wtedy włączone do sieci, co zawęży zakres poszukiwań, ale to ciągle
rozwiązanie niedokładne.
Planuję zainstalować np.netwatchera i dać "przynęte", ale nigdy nie będzie
pewności ,że odezwie sie ta sama osoba, a tamte oszczerstwa wołają o
zgłoszenie sprawy na policję, tylko że oni oczywiście nic nie znajdą, muszę
to zrobić za nich.

Pomóżcie