DVD zakłóca dźwiek, co robić?

Autor: Miroo <USUN_DUZE_LITERYmiroo75_at_REMOVE_CAPITAL_LETTERSo2.pl>
Data: Sat 18 Jun 2005 - 10:04:11 MET DST

Hej
Właśnie zakupiłem śliczniutki nowiutki napęd DVD
i rozsiadłem się w fotelu żeby obejrzeć sobie film,
a tu... kicha.
Obraz wydaje się lecieć normalnie, ale dźwiek bardzo
charczy. Nie da się oglądać. To nie jest dodatkowy
przydźwięk tylko ścieżka filmu przerywa.
Co najciekawsze: po uruchomieniu PowerDVD z poświadczeniami
administratora (Win2k) charczenie znika. Są jakieś drobne
zakłócenia, ale nie wiem czy z tej samej przyczyny.
Dodam, że identyczny efekt charczenia powodował napęd CD
(nie było jeszcze DVD tylko CD z dyskiem na taśmie,
CD slave) przy kopiowaniu z niego plików i jednoczesnym
odtwarzaniu dźwięku z Winampa.
Czyli to jakby napęd ma wpływ na funkcjonowanie karty
dźwiękowej (niestety zintegrowana z płytą).

Dane kompa:
Celer 2.4
Płyta Abit IS7-V2 (niestety)
dysk na SATA