Re: Zasilacze Tagan

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 18 Jun 2005 - 09:18:47 MET DST

Użytkownik "Demski Sebastian" <sdemski@wp.pl> napisał w wiadomości
news:d90h8i$ka7$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Powiem tyle że mam tagana 380 i jestem nim zachwycony dobrze że
> pozbyłem się codegena (shit)

Jasssne. Patrzysz na komputer i Twoje elektryczne zmysły pokazują Ci
prawdę ;-))).

> No tak, ale w porównaniu do codgena to każdy markowy zasilacz jest
> o niebo lepszy.

Nie każdy musi mieć Tagana. Nie zawsze Codegen to shit. Sprawny
zasilacz (niezależnie od marki) będzie po prostu sprawnym zasilaczem,
więc nie wciskaj kitu, że po wymianie Codegena coś się w działaniu
komputera poprawi. Chyba że tak Cię zachwyca ewentualny brak hałasu od
wentylatorka... ;->

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/