Re: Problem z VIA i USB 2

Autor: Darrek <pl17(no.spam)_at_wp.pl>
Data: Sat 18 Jun 2005 - 08:07:09 MET DST

Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
news:d90d9o$4jl$1@nemesis.news.tpi.pl...

> 1/ raczej będzie NTG (alt.pl.neostrada)
> 2/ sprawdź dowolne inne urządzenie, czy działa w tym komputerze USB
> (pendrive,
> drukarka, aparat...)
> 3/ sterowniki wypada zainstalować, aby urządzenie było rozpoznawane

Witam serdecznie i dzięki za odp :)

Akurat Neostrada do tego nic nie ma - moja wina bo może dokladnie nie
opisalem... Nowiuski aparat cyfrowy dziala ale pokazuje, że polaczenie
bedzie wolniejsze - zas starszy oraz starsza drukarka nie trybią.

Heh, sterowniki poinstalowane, nie ma żadnych konfliktów a komputer
widziałem pierwszy raz na oczy nie od wczoraj ;-) bez przesady..

Proszę o pomoc:(
Pozdrawiam