Re: laptok witraki i taki dinks

Autor: lukasz sczygiel <adres_at_email.cx>
Data: Fri 17 Jun 2005 - 23:53:32 MET DST

DeJotPe napisał(a):

> jesli to AMD na porządnym chipsecie to S2kCtl pomoże.
> mi (barton/nforce2) pomogło:
>
> przedtem:
> idle 55C
> stress 65C
>
> teraz
> idle 40-45C
> Stress do 65C jak sie dłuuugo robi
> foobar (jakieś 10% obciążenia) 50C
>
> efekt jest taki, ze mam wiatrak z czujką i zamiast chodzić nonstop na
> 2100-2300 obrotów chodzi na 1400-1900 obrotów

Laptok ma chipset intela 845MZ a procek to P4 2GHz.
Wiatrak nie jest uciazliwy ale jednak wolalbym zeby byl ciszej.
Co ciekawe speedfan nie pokazuje temperatur. To znaczy pokazuje
temperatury ale takie jak byly przy starcie systemu a potem sie nie
zmieniaja:(. W linuxie temperaturki sensorow sie zmieniaja wiec to nie
problem ze sprzetem.
Stery zapodalem swieze ze strony intela. Sys to XP Pro.

Ale to mi nie przeszkadza przydalo by mi sie wlasnie takie urzadzonko o
ktorym pisalem.