[OT] Re: PixelView - jakim programem najlepiej robic 'capture' z kompresja

Autor: wik <wik_at_badmail.org>
Data: Fri 17 Jun 2005 - 23:15:00 MET DST

Andre:

> ale odnosnie pytania ja uzywam iuvcr albo virtualvcr. kodek- mjpeg
> (mala strata przy relatywnie malym pliku)
>
> a w ogole to NTG i wynocha z grupy!

a tak, ze sie wtrace... od dluzszego czasu sie zastanawiam, jaki
ma sens pisanie 'ntg' w tym samym poscie w ktorym sie odpowiada na
pytanie. 'po pierwsze ntg, a po drugie zrob to tak.' [wzgledenie
odwrotnie]. nie rozumiem tego, przeciez w tytule wiadomosci mozna
zaznaczyc ze dopowiedz nie dotyczy tematyki grupy i sprawa zalatwiona, ale
jesli sie po swoich slowach 'ntg' pisze wynocha, to cos chyba nie do konca
pasuje.

[nie mam zamiaru urazic ani andre, ani nikogo innego. zastanawiam sie
tylko nad celowoscia zaznaczania co krok, ze grupa jest sprzetowa, skoro i
tak na niej ktos odpowie na pytanie o os, czy co innego]

--
pozdrawiam
wik at dokuro.org