Re: Asmax IAS-660 + Neostrada 128

Autor: Włodek (z roboty) <kotopies78.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 17 Jun 2005 - 19:24:44 MET DST

wik <wik@badmail.org> napisał(a):

> Włodzimierz Wojtiuk:

> dokladnie, krzyho... nie ma co sie bawic. wlodek znalazl ci modem z
> routerem i switchem w ofercie tp [o czym ja nie wiedzialem], a
> przejsciowka [nawet jesli by byla] to musialaby i tak miec w sobie modem
> adsl, wiec pytasz sie znow o to samo co na poczatku.
> najwiekszym plusem tego rozwiazania jest, ze masz jedno urzadzenie a nie
> trzy, wiec po pierwsze primo - mniej miejsca to zajmuje, po drugie primo -
> kable sie nie placza, po trzecie primo - jak sie cos zepsuje to wiadomo co
> [...]
Dodam , że jak walnie Ci np. zasilacz od tego modemu to wymienia Ci komplet
na nowy (wczesniej tylko zgloszenie robisz przez sieć i na nastepny dzień do
telepunktu po nowy :)
Pełna instrukcja do konfiguracji tego ma chyba ponad 200 stron, ale podstawa
to pare klikniec ...
Wyglada to na reklamę tepsy, ale ten sprzet mi sie sprawdza i ma naprawde
duće mozliwosci ...
Wlodek