pomiary temperatury

Autor: Piotr M. <michu_at_serwer.pocztowy.pl>
Data: Fri 17 Jun 2005 - 13:10:42 MET DST

Witam
W programie sensors (tekstowe narzedzie linuxowe do odczytu wartosci
czujnikow) otrzymuje temperature 2 procesorów i dla kazdego procesora
odpowiednio temperature plyty glownej.
Co ciekawe temp. ta jest czesto wyzsza niz procesorow;)
Moje pytanie brzmi: czy te odczyty dla plyty glownej pochodza od
czujnikow polozonych gdzies przy procesorach? Czy mam sie nimi przejmowac:)?
Pozdrawiam