Re: na co zwrócić uwage przy zakupie monitora LCD

Autor: Stanisław C. <stasiek_at_vp.pl>
Data: Fri 17 Jun 2005 - 11:34:47 MET DST

pepe wrote:
> witam !
>
> na co głownie mam aptrzyc przy wyborze monitora LCD.. poza ceną oczywiście
> ;)
>
> akuratnie na niezbyt się znam co oznaczają te przeróżne terminy i funkcje..
>
> z góry dzięki !!

zwroc uwage na czas reakcji, na matryce, na kat patrzenia (czy tam
widzenia;) no i firme, jak wyprodukowana w JAponi czyli EIZO to bierz :)
ja mam EIZO i bardzo polecam, az chce sie siedzec godzinami przed
komputerem. oczy nie bola jak przy crt itd duzo zalet:)
wad jeszcze nie doszukalem a pracuje juz ok 7 miesiecy na nim hehe