Re: problem ze znikającym CD-RW

Autor: cOOba <cooba0_at_op.pl>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 23:03:43 MET DST

"lev@k" w news:d8hhe4$c29$1@theone.laczpol.net.pl...

> Najpierw sparwdź kable IDE, potem odinstaluj i zainstaluj ponownie
> "szwankujący" kontoler IDE w samym systemie (menadżrze urządzeń).

No więc mówiąc szczerze nie grzebałem nawet ani w kablach (nie otwierałem
nawet paki), a jedyne, co zrobiłem to kilka razy (nie bez przerwy
oczywiście) dałem w Panelu Sterowania 'Zainstaluj ponownie...' (czy jakoś
tak) urządzenie i teraz widać mi wszystkie potrzebne urządzenia. 'Burdel'
jednak [i to mnie dziwi] robi się za każdym razem kiedy wkładam pewną płytę
(co dziwne ma to miejsce w przypadku jednej płyty konkretnej), ale nie
ustaliłem jeszcze która to. Oczywiście, że w takim przypadku odpowiedź
nasuwa się sama: Nie używać tej felernej cd. Niby tak, tylko dlaczego dzieje
się tak, że ten 'napęd' znika (i to co szokujące nie tylko w OS ale również
po restarcie komputera urządzenie też się nie wykrywa <na liście urządzeń w
czasie startu nie widać !>. Mam wrażenie, że mój Windowshit (XP HE) zaczyna
szwankować i chce go przeinstalować. Stąd też pytanie czysto ciekawostkowe:
Czy sypanie się systemu może dawać takie objawy ? Przeskanowałem go
antivirem i nic - wsio OK, a odbija mu od czasu do czasu (coraz częsciej
niestety). Cały ten raban dlatego, żeby [co już się kiedyś działo] potem po
podłączeniu jeszcze jednego HDD nie okazało się [sprawdzę najpierw sam dod.
HD] znów czegoś nie będzie widać {pisałem już niegdyś o tym problemie}.
Zaczynam się poważnie zastanawiać czego to 'zasługa' ?

cOOba