Re: acer aspire 3000 czy travelmate 2304 WLMi [czyli co wybrać Celeron M czy Sempron 2800 mobile?]

Autor: Pawel [waw.pl] <foto_at_nospam.pl>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 22:36:18 MET DST

> No to troche mi namaciles:)
> O lapku z JBL -HP 9105- tez myslalem, ale zrezygnowalem z powodu krotkiego
> czasu pracy na bateriach i duzych wymiarow oraz wagi..
> A dlugo masz juz tego Aristo? Pojawia sie slady zuzycia?
> Sory, ze zadaje tyle pytan, ale kazda Twoja odpowiedz jest dla mnie bardzo
> cenna.
> Grac tez nie mam zamiar, wiec ten intel pewnie by mi wystarczyl zamiast
> radka.
> Aaa, jeszcze jedno pytanie: odtwarzanie muzyki bez wlaczania systemu (asus
> [...]

Długo nie mam :| jakis dwa tygodnie, wiec jeszcze go poznaje - czy
pojawia sie slady zuzycia - zobaczmy, przy zakupie sugeowałem sie opinia
  kumpla ktory ma Aristo Smart 300 ponad poł roku i jest z niego bardzo
zadowolony. Odtwarzanie muzyki bez wlączania systemu - fajna sprawa,
instaluje sie to na swojej partycji nie widocznej z poziomu systemu
(jakies 100MB) wiec strata niewielka, odnosze tylko wrazenie ze Winamp
mniej obciaza procesor i mozna dłuzej jechac z baterii - ale nie
porownywalem tego (umozliwia tylko czytanie danych z płyty wiec pewnie
pociagnie wiecej niz przy czytaniu z dysku) . Funkcja jako taka dobrze
zrobiona - masz dostep do katalogu płyty, mozesz przegladac, nie mozna
tylko playlisty edytowac. Program ten umozliwia takze odtwarzanie DVD i
VCD oraz przegladanie zdjec.

Najlepiej to chyba wybrac sie do dobrego sklepu i pobawic oboma,
porownac matryce i dzwiek.

pozdr.

Pawel