komputer sie wyłącza

Autor: Mateusz <mateusz_at_azpexim_WYTNIJ_.com.pl>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 22:34:04 MET DST

wczoraj przyszła mi karta graf GF FX 5200 128MB z allegro.
ale w czasie pracy kompa od czasu do czasu kilka razy na dzien komputer
sie samoczynnie wylacza. Nie da sie wlaczyc guzikiem pomaga wylaczenie z
kontaktu i wlaczenie wtedy sie zalacza.
Na starej GF2 MX 32MB nie było żadnych problemów
zasilacz mam QTEC 400W (2 went)
płyta asrock p4i45d+
cpu Celeron D 2.4ghz
2 dyski twarde i naped cd-rw

podejrzewam zasilacz bo kiepskich sie opinii naczytałem o nim na grupach
prosze o sugestie, co jeszcze może to byći co sprawdzić.
i jesli to zasilacz to ew. jaki kupic w cenie do 200 zł (chciałbym
chieftec'a jakiegos)

--
|   OS: Slackware 9.1    |