Re: acer aspire 3000 czy travelmate 2304 WLMi [czyli co wybrać Celeron M czy Sempron 2800 mobile?]

Autor: Pawel [waw.pl] <wegrzyniak_at_qwed.nospam.com.pl>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 21:15:58 MET DST

bikej napisał(a):

> Dzieki za ten opis.Co do CF to prawie zaden notebook nie oferuje, niestety,
> czytnika dla niego. Brak irdy to problem, bo chce czasem przystawic komorke,
> zeby miec polaczenie z internetem - rozwiazaniem jest irda na usb...
> Aha! a jak sprawuja sie glosniczki? Da sie na tym sluchac mp3 i fonii z
> filmow??
> Zastanawiam sie na tym aristo oraz asusem m6r (z centrino).

Glosniczki - nie sa to JBL montowane w niektorych lapkach, ładnie
przenoszą wysokie tony, oczywiscie jak nie dasz za duzo czadu bo pozniej
obudowa zaczyna dzwonic - w sumie to plastik wiec czego wymagac :) Bas -
no fizyki nie przeskoczysz jak ma cos 3 cm to basu nie przeniesie -
ogólnie jestem zadowolony, bywalo gorzej w innym sprzecie na jakim
mialem okazje pracowac. Do filmow to nic nie zastapi dobrego wzmacniacza
     ale chyba jaka wieze w domu masz. Natomiast w podrózy spisują sie
dobrze, film oglądany na ostatnim siedzeniu starym autobusie i wszystko
bylo dobrze słychac. Jak lubisz czysty dzwiek to polecam dobre
słuchawki, jakis Sennheiser i troche korekty karty i pieknie wszystko
brzmi :). Ciezko mi porownac do Asusa MR6 tak zagladajac w cennik to za
cene Asusa MR6 z 512MB ramu, Pentium 1.6GHz i Combo mozna miec tego
Aristo z 1GB ramu, identycznym prockiem i nagrywarką DVD, a IrDa na USB
kosztuje 40zł. Na plus dla Asusa dał bym karte grafiki ten Radeon na
pewno lepiej chodzi niz zintegrowany Intel, ale ja komputer uzywam
glownie do pracy wiec nie gram. Decyzja nalezy do Ciebie.

pozdrawiam

Pawel