Re: uciszcie go

Autor: zkawa <zkawa_at_o2.pl>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 20:40:42 MET DST

Użytkownik "Andre" <andre.hull@poczta.ff> napisał w wiadomości
news:d8sc5f$a0g$1@news.onet.pl...

> i jakie masz temp w gorace dni bez grania?

mam ogolnie niską temp wewnątrz (gorące pow. z nad procka jest wyprowadzone
na zewnątrz - WC) wewnątrz obudowy mam wiszący wentylator 80 mm puszczony na
5V coby cuś powietrze mieszało (bo chipset też pasywnie) i jeżeli nie gram
to radiator jest najwyżej ciepły. Do grania włączam dodatkowy wentylator
(7V) który równolegle do wieje do karty (3/4 pod kartą i 1/4 nad kartą, żeby
pamięci troche też podmuchało)

Pozdrawiam