Re: Problemy z LiteOn i plytkami CD-R TDK...

Autor: Piotr Fonon <fonon_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 20:21:57 MET DST

Jakub Jewuła wrote:
> Nagrywarka 1693S, soft Nero i RecordNow DX.
> Nero podobni z ta roznica ze system pracuje
> normalnie tylko samo Nero "blokuje sie".
Miałem na 1653S podobny objaw na kilku płytkach Verbatim z jednego
wałka. W jednej nagrywarce było źle - w drugiej szły bez problemu. Z TDK
akurat nie było kłopotów - tyle że zapis gorszy. Mam wrażenie, że te
napędy są dość chimeryczne. Czasem coś zawodzi - np. u mnie przycisk
'eject' (w drugiej działa niezawodnie).
Piotr