Re: Canon PIXMA IP2000

Autor: Yacho <yacho____at__nospam_100tka.net>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 18:06:45 MET DST

Piotrek napisał(a):

> Nie rozumiem. Czy to oznacza że drukarka ma być przez 24h podłączona do
> prądu i włączona? Przecież w trybie czuwania zużywa około 2W energii. W
> skali roku to jest pewien wydatek. Poprawcie mnie jeśli źle zrozumiałem
> poradę. Pozdrawiam.

Tescik podany przez kolege nizej bedzie ok :
http://www.neilslade.com/gifs/TestPrint4Color.jpg

do tego strona tekstu - i tak raz na tydzien a utrzymasz drukarke w dosc
dobrej kondycji...

"stygniecie drukarki" nie ma nic wspolnego z jej podlazcaniem do pradu !
musisz dbac o to by glowica sie nei zapchala... a nie aby drukarka byla
podlaczona !
gdy drukarka nie pracuje raz na jakis czas kilka malych kropal atramentu
i tak dostaje sie na glowice - wiadomo ze mal kropla zeschnie szybciej
niz duza... dlatego trzeba na drukarce drukowac aby czesc "skapnietego"
tuszu zostala "wypluta na kartke" a nie zalegała w głowicy.....

co do tuszy zamiennych - bede testowal tusz firmy VanSon dedykowany do
zastosowan profesjonalnych - powiedzmy ze cena 73 zl/250 ml jest do
zaakceptowania....

do canonow pod zadnym pozorem nie wolno lac byle czego...

--
Yacho