Re: drukarka, 600 stron, najtaniej

Autor: Bucz <ROT13-sverchapu_at_tznvy.pbz-ROT13>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 16:50:08 MET DST

Użytkownik Marcin Tałajczyk napisał:

> Musze wydrukować około 600 stron (większość to tekst, wykresy, czasami
> kolorowe elementy, brak zdjęć). Jaką drukarke kupić aby było najtaniej ?
> Chodzi mi o łączną cenę zestawu drukarka+tusze.
>
> W archiwum grupy (i nie tylko) często padały stwierdzenia ze cannony są
> najtańsze. Czy to prawda ?

jesli masz malo obrazkow i mozesz je sobie gdzies indziej wydrukowac to
kup laserjet 5L hp - za jakies 150zl (czarny laser - bez kolorow)
przy 600 stronach textu zuzyjesz jakies 50g tonera - kupisz go i
uzupelnisz za 8zl i sprzedasz drukaczke za ta sama cene

--
Bucz
"Nie ma rzeczy niemozliwych, wszystko to tylko kwestia czasu"