Jak sprawdzic co padlo/pada ?

Autor: maćko.b <mb79_at_(wywal>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 15:33:15 MET DST

Witam,problem z moim starym kompem polega na tym ze wiesz sie na
gierkach.Najczesciej po odpaleniu wszystko ok a po kilku sekundach zwis :
( gralem sobie do tej pory w emulatory automatow ale i to mi sie juz wiesza
wiec kompletne dno.Kilka razy ostatnio wyskoczyl mi komunikat ze za malo
pamieci zeby zrobic .. czy wlaczyc .. wiec moze to pamiec pada ? jak
sprawdzic grafike czy jest uszkodzoan a jak sprawdzic czy pamiec jest
padnieta ? grafika to Riva TNT2 Pro 32 a ram 2x128 sdr.
Dzieki za pomoc-pozdrawiam.