Realne sklepy z notbookami w Warszawie i okolicach?

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 14:27:25 MET DST

Witam!
Jakie punkty warto odwiedzić żeby obejżeć i dobrać sobie laptopika?
Chodzi mi o produkty następujących firm;
IBM
Toshiba
HP/Compaq
Dell
Siemens-Fujitsu

Rozumiem, że pewnie Karen- który ich salon największy i logiczną obsługe
posiada?
IBM ma salon firmowy w Jankach
a reszte? gdzie obejżeć?
Czy warto zajżeć do MTS?
gdzie jeszcze?

Szukam czegoś z 17' panoramą i klawiaturą numeryczną najlepiej na
platformie Sonoma

--
Bartek Paciorek vel BAREK
przepraszam, że tyle pytam, ale po prostu mało wiem,