Re: Problem z partycja a testdisk - pomozecie ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 16 Jun 2005 - 12:03:04 MET DST

Użytkownik "Telemach" <tvforyouWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:5431.0000040e.42b14215@newsgate.onet.pl...

> Nie poddaje sie jednak tak latwo. Rozwiazanie musi byc gdzies w

Masz rację - grunt to się dobrze bawić. Dane już odzyskałeś, więc
teraz czas na pogłębianie wiedzy i naukę ;-).

> zasiegu reki. Testdisk, bootit oraz kazdy inny program do
> partycji pokazuje uklad partycji, wielkosc, start-koniec, nazwe
> woluminu itp. itd. w porzadku. Jednak ani windows ani dos nie
> widza nazwy woluminu ani danych poza tymi dwoma katalogami ktore
> odzyskal testdisk. Getdataback znajduje te dane bez problemu zatem

Getdataback czyta bezpośrednio MFT (właściwie to nawet nie napisałeś,
o jaki system plików chodzi).

> one musza tam spokojnie siedziec a pewnie niewielka zmiana w
> 'czmys' przywroci wszystko do porzadku. Myslalem nad usunieciem z
> tabeli partycji tej partycji a nastepnie jej odzyskanie tylko ze
> nie wiem na ile jest to bezpieczne dla danych oraz jak to
> poprawnie wykonac.

To nie jest kwestia tabeli partycji. Spróbuj wygenerować nowy
bootsektor dla tej partycji TestDiskiem.

BTW skoro nie masz tak podstawowych informacji na temat roli tabeli
partycji, bootsektora partycji, tabeli alokacji plików, to to co
usiłujesz zrobić ma praktycznie zerowe szanse powodzenia...

> Tak przy okazji to czy tylko jedna osoba na tej grupie zna sie na
> sprawach dyskowych ? Szukanie w archiwum duzo nie daje bo ja nie
> mam zgubionej partycji tylko dane na niej.

Sam bym chętnie tutaj porozmawiał na tematy dyskowe z kimś
kompetentnym ;-).

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/